Промо кампанії 2024

ПРАВИЛА І УМОВИ рекламної кампанії «Промо 2024»

1.1. Рекламна кампанія «Промо 2024» (далі - «Кампанія») є маркетинговою акцією, яка розроблена і впроваджена Товариством з обмеженою відповідальністю «БАСФ Т.О.В.», яке зареєстроване згідно із законодавством України, код ЄДРПОУ 20068365, юридична адреса: Україна, 01042, м. Київ, бульвар Миколи Міхновського, 19 (далі - «Організатор»), з метою просування та сприяння продажу продукції BASF.

1.2. Учасник – юридична особа або фізична особа-підприємець, яка є сільгоспвиробником, виконала Правила і приєдналася до цієї Кампанії.

1.3. Метою Кампанії є отримання винагороди (далі - «Мотиваційна винагорода») Учасниками, які виконали всі умови, визначені у цих Офіційних правилах, а саме: придбання визначеного цими Офіційними правилами обсягу Продукції протягом всього терміну дії Кампанії та виконання всіх інших умов, визначених цими Правилами.

1.4. Офіційні правила Кампанії публікуються на сайті за наступною адресою: www.agro.basf.ua (далі - «Сайт») протягом усього терміну дії Кампанії.

1.5. Організатор залишає за собою право вносити зміни до чинних Правил шляхом опублікування їх нової версії на Сайті, однак, така поправка не може порушувати вже набуті права Учасників щодо набуття права на одержання Мотиваційної винагороди за досягнення певного рівня покупки. Будь-яка детальна інформація може бути додатково надана Учасникам Кампанії регіональними менеджерами Організатора або шляхом розміщення її на Сайті.

1.6. Ця Кампанія не є азартною грою, лотереєю або будь-якою іншою послугою в сфері грального бізнесу, або змаганням за змістом закону про азартні ігри та не заснована на принципі випадкового визначення Учасників Кампанії, що отримують Мотиваційну винагороду.

1.7. Продукція, яка бере участь в Кампанії, є продукцією, що поставляється та розповсюджується Організатором в межах його комерційної діяльності, а саме виключно: Карамба Турбо, РК, Систіва®, ТН, Іншур Перформ, т.к.с., Бутізан Стар, КС, Кінто Дуо, КС за умови придбання такої Продукції на території проведення Кампанії протягом Терміну дії Кампанії виключно у авторизованих офіційних дистриб’юторів Організатора, перелік яких визначений на Сайті: https://www.agro.basf.ua/uk/distributors/distributors/ (далі - “Продукція”).

1.8. Під значенням «Мотиваційна винагорода» розуміється можливість Учасника, при виконанні умов Кампанії, придбати у вигляді винагороди визначені препарати (п.4.1 цих Правил) за рекомендованою ціною 1,20 (одна гривня 20 копійок) грн/л з ПДВ у авторизованих офіційних дистриб’юторів Організатора.

2.1. Кампанія починається з «01» травня 2024 року і триває до «15» вересня 2024 року (далі "Термін дії Кампанії").

2.2. Кампанія проводиться виключно на території України, окрім тимчасово окупованих територій. Поняття тимчасово окупованої території вживається у значенні наданому у Законі України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України».

3.1. Учасником Кампанії може бути будь-який суб’єкт підприємницької діяльності, незалежно від форми власності, що внесений до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань у якості юридичної особи або фізичної особи-підприємця, належним чином здійснює господарську діяльність на території України та відповідає умовам, зазначеним в п.1.2 Правил, крім: 1.) Організатора та/або пов’язаних з ним або афілійованих осіб; 2.) Офіційних дистриб’юторів Організатора та/або пов’язаних з ним або афілійованих осіб; 3.) рекламних агентств та партнерів, які мають причетність до проведення Кампанії, а також пов’язаних з ними або афілійованих осіб, 4) офіційних субдистриб’юторів Організатора, перелік яких визначений на сайті за наступною адресою: https://www.agro.basf.ua/uk/distributors/subdistributors/.

3.2. Учасником Кампанії не може бути будь-яка особа, пов’язана з персоналом Організатора, членами їх сімей та працівниками інших підприємств та організацій, що беруть участь в розробці і реалізації Кампанії на замовлення Організатора, у тому числі з особами, які мають постійні робочі відносини з такими підприємствами та організаціями на умовах тимчасової та/або часткової занятості на договірній основі.

3.3. Організатор залишає за собою право приймати рішення про позбавлення Учасника права на участь у Кампанії в разі: 1.) порушення Учасником цих Правил або 2.) заплямування або посягання на чесне ім’я Організатора, його репутацію або інтересів будь-якими діями, вжитими Учасником протягом терміну дії Кампанії або 3.) надання Учасником недостовірних або помилкових даних під час процесу участі в Кампанії. Вищезазначений Учасник втрачає право на отримання будь-якої Мотиваційної винагороди, і якщо Мотиваційну винагороду вже надано і Учасник скористався нею, Організатор може забажати відшкодування в грошовому еквіваленті безпосередньо від Учасника.

3.4. Окрім умов, визначених в п. 3.1-3.2 цих Офіційних правил, Учасником Кампанії може бути тільки суб’єкт підприємницької діяльності, що належним чином уклав з авторизованим офіційним дистриб’ютором Організатора Договір мотиваційних винагород при досягненні рівня покупки.

3.5. Суб’єкт підприємницької діяльності, який не відповідає вимогам цього розділу 3 Правил, не може вважатися Учасником Кампанії і не отримує жодних прав, пов’язаних з участю в Кампанії.

4.1. Для того щоб отримати Мотиваційну винагороду кожен Учасник повинен: здійснити придбання Продукції, яка бере участь в Кампанії, у визначених авторизованих офіційних дистриб’юторів. Під придбанням Продукції розуміється придбання Продукції BASF у наступних кількостях:

- Карамба Турбо, РК у кількості не менше 200 (двісті) літрів, винагорода для Учасника становить 10 (десять) літрів цього продукту. За придбання кожних наступних 100 (ста) літрів продукту Карамба Турбо, РК Кінцевий споживач отримує 5 (п’ять) літрів цього продукту у вигляді винагороди;

- Карамба Турбо, РК у кількості не менше 1000 (тисяча) літрів, винагорода для Учасника становить 100 (сто) літрів цього продукту. За придбання кожних наступних 50 (п’ятдесяти) літрів препарату Карамба Турбо, РК Кінцевий споживач отримує 5 (п’ять) літрів цього продукту у вигляді винагороди;

- Систіва®, ТН у кількості не менше 40 (сорок) літрів, винагорода для Учасника становить 20 (двадцять) літрів продукту Іншур Перформ, т.к.с. За придбання кожних наступних 10 (десяти) літрів препарату Систіва®, ТН Кінцевий споживач отримує 5 (п’ять) літрів продукту Іншур Перформ, т.к.с. у вигляді винагороди;

- Систіва®, ТН у кількості не менше 40 (сорок) літрів, винагорода для Учасника становить 40 (сорок) літрів продукту Кінто Дуо, КС. За придбання кожних наступних 10 (десяти) літрів препарату Систіва®, ТН Кінцевий споживач отримує 10 (десять) літрів продукту Кінто Дуо, КС у вигляді винагороди;

- Бутізан Стар, КС у кількості не менше 400 (чотириста) літрів, винагорода для Кінцевого споживача становить 20 (двадцять) літрів цього продукту. За придбання кожних наступних 200 (двохсот) літрів препарату Бутізан Стар, КС Кінцевий споживач отримує 10 (десять) літрів цього продукту у вигляді винагороди. Вартість Продукції, яка бере участь в Кампанії, не перевищує звичайної вартості аналогічної продукції BASF. Таким чином, купуючи Продукцію, Учасник Кампанії не вносить жодної додаткової платні за участь в такій Кампанії.

4.2. Отримати Мотиваційну винагороду може лише сам Учасник, який приймав участь у Кампанії і, якому відповідно до її умов, була надана Мотиваційна винагорода. Можливість передачі права отримання Мотиваційної винагороди іншому Учаснику або суб’єкту господарювання не допускається.

4.3.У межах цієї Кампанії датою придбання Продукції вважається дата, зазначена у видаткових накладних, що підтверджують факт придбання такої Продукції Учасником.

4.4. Усі копії видаткових накладних, отриманих від Учасників, можуть бути перевірені Організатором.

4.5. Організатор не перевіряє факт укладення Договору мотиваційних винагород при досягненні рівня покупки між Учасником Кампанії та авторизованим офіційним дистриб’ютором Організатора.

4.6. Організатор не перевіряє факт здійснення Учасником Кампанії повного розрахунку за придбану Продукцію та наявність/відсутність будь-яких прострочених грошових зобов’язань перед авторизованими офіційними дистриб’юторами Організатора.

4.7. Кількість Продукції, що бере участь в Кампанії та продукції у вигляді винагороди у межах цієї Кампанії, обмежена.

5.1. Офіційний дистриб’ютор Організатора, у строк до «15» жовтня 2024 надає Організатору підтверджуючі документи про виконання Кампанії (видаткова накладна, завірена уповноваженою особою Учасника та інші документи, які можуть бути запитані Організатором для підтвердження виконання умов Кампанії). Такі документи не повинні містити комерційних даних (кількості, вартості, умов продажу продукції) конкурентів Організатора. Беручи участь в Кампанії, Організатор не несе жодної відповідальності, якщо таку інформацію буде зазначено у документах, незважаючи на обмеження, встановлені у цьому пункті. В будь-якому разі метою даної Кампанії жодним чином не є одержання комерційної інформації конкурентів. Така інформація отримана не з волі Організатора і може бути ним одержана лише внаслідок недотримання офіційним дистриб’ютором Організатора обмежень, зазначених у цьому пункті Правил, через різні обставини, в тому числі технічні.

5.2. Організатор перевіряє факт здійснення покупки Продукції та отримання Мотиваційної винагороди Учасником, котрий виконав усі умови, зазначені в п. 4.1 цих Правил.

5.3. Отримання Мотиваційної винагороди повинно розглядатися як дохід від підприємницької діяльності Учасника. Усі податки у зв’язку з отриманням Мотиваційної винагороди виплачується Учасником відповідно до чинного законодавства України. Учасник самостійно несе відповідальність за виконання податкових зобов’язань та своєчасність платежів до державного бюджету.

5.4. Організатор не несе відповідальності за наслідки невиконання Учасниками податкових зобов’язань. Організатор не несе відповідальності за збитки Учасника в результаті змін в законодавстві або їх інтерпретації, або будь-яких додаткових витрат Учасником пов’язаних з (з приводу) податковими зобов’язаннями та іншими державними зобов’язаннями.

6.1. Учасник може подати будь-яку скаргу щодо Кампанії Організатору в письмовому вигляді рекомендованим листом або кур’єрською службою протягом 14 днів з дня отримання інформації про будь-які порушення, пов’язані з Кампанією. Для виконання вищевказаної вимоги щодо обмеження часу, вирішальну роль буде відігравати дата відправки такого листа. Скарги, подані після закінчення вищевказаного терміну, не будуть розглядатися.

6.2. Лист необхідно направляти за такою адресою Організатора: Україна, 01042, м. Київ, бульвар Миколи Міхновського, 19.

6.3. Рішення про прийняття або відхилення скарги приймаються Організатором протягом 21 дня з моменту отримання такої скарги. Організатор зобов’язується проінформувати Учасника в письмовій формі про своє рішення.

6.4. Будь-яка інша комунікація між Учасником і Організатором здійснюється через регіональних менеджерів Організатора.

7.1. Організатор розглядається в якості адміністратора персональних даних всіх учасників, зібраних в рамках Кампанії.

7.2. Учасники мають право на доступ до своїх особистих даних з метою їх виправлення та видалення, такі дії Учасник може здійснити шляхом відправлення відповідного запиту до Організатора. Всі дані, представлені учасниками будуть оброблені для реалізації Кампанії.

7.3. Надання персональних даних для реалізації Кампанії є добровільним, однак необхідним для того, щоб взяти участь у Кампанії. Обробка персональних даних включає в себе збір персональних даних та такі дії: отримання, збереження, обробка, фільтрування, уточнення і видалення. Організатор забезпечує захист персональних даних, наданих кожним Учасником від незаконної обробки та незаконного доступу відповідно до чинного законодавства України.

8.1. Офіційні правила є обов’язковими для всіх сторін, що беруть участь у Кампанії. Офіційні правила обумовлюють принципи Кампанії, критерії Кампанії, права і обов’язки Організатора і учасників.

8.2. Усі питання, не врегульовані цими Правилами, підлягають розгляду відповідно до чинного законодавства України.

8.3. Будь-які спори, що виникають у зв’язку з виконанням зобов’язань, пов’язаних з цією Кампанією, вирішуються відповідним судом України.

8.4. Організатор на свій розсуд може заборонити участь у Кампанії будь-якому суб’єкту підприємницької діяльності, який бере участь в Кампанії з метою заподіяння будь-кому шкоди або щодо якої є обґрунтовані підозри, що таким суб’єктом підприємницької діяльності було здійснено сукупність дій, які можна кваліфікувати як шахрайство.

8.5. З метою недопущення порушення норм законодавства України, а також забезпечення рівності серед Учасників Кампанії, Організатор має право вимагати від Учасника Кампанії надання додаткової інформації та матеріалів у якості підтвердження факту добросовісності та законності дій Учасника Кампанії. До моменту отримання від Учасника Кампанії вищезазначених підтверджень, участь такого Учасника в Кампанії призупиняється. Неотримання зазначеної інформації до встановленого Організатором моменту вважається добровільною відмовою Учасника Кампанії від участі в Кампанії та отриманні Мотиваційної винагороди.

1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

1.1. З метою підвищення продажів своїх товарів, стимулювання розвитку усталених торгових зв’язків та комерційних відносин Товариство з обмеженою відповідальністю «БАСФ Т.О.В.» (надалі – «Організатор») у Комерційному році 2024 (що відповідає періоду з 01 листопада 2023 року по 31 жовтня 2024 року) впроваджує рекламну кампанію, яка є маркетинговою акцією, що передбачає надання Мотиваційної винагороди (надалі – «Кампанія») юридичним особам та фізичним особам-підприємцям, які здійснюють діяльність фермерських господарств (надалі – «Кінцевий споживач»). Кінцевим споживачем Кампанії може бути будь-який суб’єкт підприємницької діяльності, незалежно від форми власності, що внесений до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань у якості юридичної особи або фізичної особи-підприємця, належним чином здійснює господарську діяльність на території України, крім:

1) Організатора та/або пов’язаних з ним або афілійованих осіб;

2) Офіційних дистриб’юторів Організатора, перелік яких визначений на сайті за наступною адресою: https://www.agro.basf.ua/uk/distributors/distributors/ та/або пов’язаних з ним або афілійованих осіб;

3) рекламних агентств та партнерів, які мають причетність до проведення Кампанії, а також пов’язаних з ними або афілійованих осіб;

4) офіційних субдистриб’юторів Організатора, перелік яких визначений на сайті за наступною адресою: https://www.agro.basf.ua/uk/distributors/subdistributors/.

«Мотиваційна винагорода» - це можливість Кінцевого споживача, при виконанні умов Кампанії, придбати у Покупця у вигляді винагороди визначені продукти за рекомендованою ціною 1,20 (одна гривня 20 копійок) грн/л з ПДВ. Сторони погодили, що відхилення на 0,5 (нуль цілих п’ять десятих) грн в більшу чи меншу сторону від рекомендованої ціни 1,20 (одна гривня 20 копійок) грн/л з ПДВ не буде вважатись Сторонами порушенням умов Договору. Кампанія здійснюється відповідно до договору публічної оферти, розміщеному на веб-сайті Організатора за посиланням – https://www.agro.basf.ua/uk/promotions/promo_2024/.

1.2. Кампанія включає наступні окремі умови щодо просування продукції групи компаній BASF; придбавши об’єм продукту, а саме:

- Карамба Турбо, РК у кількості не менше 200 (двісті) літрів (надалі – «Базовий продукт №1»), винагорода для Кінцевого споживача становить 10 (десять) літрів цього продукту. За придбання кожних наступних 200 (двісті) літрів продукту Карамба Турбо, РК Кінцевий споживач отримує 10 (десять) літрів цього продукту у вигляді винагороди;

- Карамба Турбо, РК у кількості не менше 1000 (тисяча) літрів (надалі – «Базовий продукт №2»), винагорода для Кінцевого споживача становить 100 (сто) літрів цього продукту. За придбання кожних наступних 1000 (тисяча) літрів препарату Карамба Турбо, РК Кінцевий споживач отримує 100 (сто) літрів цього продукту у вигляді винагороди;

- Систіва®, ТН у кількості не менше 40 (сорок) літрів (надалі – «Базовий продукт №3»), винагорода для Кінцевого споживача становить 20 (двадцять) літрів продукту Іншур Перформ, т.к.с. За придбання кожних наступних 40 (сорок) літрів препарату Систіва®, ТН Кінцевий споживач отримує 20 (двадцять) літрів продукту Іншур Перформ, т.к.с. у вигляді винагороди;

- Бутізан Стар, КС у кількості не менше 520 (п’ятсот двадцять) літрів (надалі – «Базовий продукт №4»), винагорода для Кінцевого споживача становить 30 (тридцять) літрів цього продукту. За придбання кожних наступних 520 (п’ятсот двадцять) літрів препарату Бутізан Стар, КС Кінцевий споживач отримує 30 (тридцять) літрів цього продукту у вигляді винагороди.

Базовий продукт №1, Базовий продукт №2, Базовий продукт №3 та Базовий продукт №4 (надалі разом – «Базовий продукт»).

Кампанія починається з «01» травня 2024 року і триває до «15» вересня 2024 року. Продукти, які визначені в рамках цієї Кампанії у якості винагороди є виключно ті, що поставляються та розповсюджуються Організатором в межах його комерційної діяльності періоду з 01 листопада 2023 року по 31 жовтня 2024 року до Покупця.

1.3. З метою збільшення обсягу реалізації продукції та отримання Мотиваційної винагороди при закупівлі продукції, Покупець підписанням цього Договору долучається до Кампанії та бере на себе зобов’язання виконувати обов’язки, визначені цим Договором.

1.4. Покупець, по запиту від Кінцевого споживача, та після виконання останнім умов, передбачених п. 1.2 цього Договору, зобов’язується надати такому Кінцевому споживачу Мотиваційну винагороду, визначену цим Договором.

1.5. Покупець у строк до «30» вересня 2024 року надає Постачальнику підтверджуючі документи про виконання Кампанії (копій видаткових накладних із зазначенням назви та реквізитів Покупця, назви та реквізитів Кінцевого споживача, назви та кількості проданої продукції, номеру партії, кількості та ціни продукції у якості винагороди (1,20 грн/л з ПДВ), завірені уповноваженою особою Кінцевого споживача та інші документи, які можуть бути запитані Організатором для підтвердження виконання умов Кампанії). Такі документи не повинні містити комерційних даних (кількості, вартості, умов продажу продуктів) конкурентів Організатора. Беручи участь в Кампанії, Організатор не несе жодної відповідальності, якщо таку інформацію буде зазначено у документах, незважаючи на обмеження, встановлені у цьому пункті. В будь-якому разі метою даної Кампанії жодним чином не є одержання комерційної інформації конкурентів. Така інформація отримана не з волі Організатора і може бути ним одержана лише внаслідок недотримання Покупцем обмежень, зазначених у цьому пункті Договору, через різні обставини, в тому числі технічні. Додатково, Покупець надає звіт Постачальнику із вказанням обсягів реалізованих препаратів Карамба Турбо, РК, Іншур Перформ, т.к.с. та Бутізан Стар, КС за рекомендованою ціною 1,20 грн/л з ПДВ, назвою Кінцевих споживачів в наступні дати: 15.07.2024, 15.10.2024. Форма та зразок такого звіту буде направлено Постачальником Покупцеві засобами електронної пошти.

1.6. Організатор здійснює продаж продуктів, що будуть використовуватись у якості винагороди в рамках Кампанії офіційному дистриб’ютору за рекомендованою ціною 1,20 (одна гривня двадцять копійок) грн./л з ПДВ, для реалізації на Кінцевого споживача. Після завершення Кампанії залишки продукції у вигляді винагороди, які були придбані Покупцем по 1,20 (одна гривня двадцять копійок) грн./л з ПДВ (для реалізації на Кінцевого споживача), можуть бути повернені Організатору або ж дооцінені до рівня комерційних цін. У разі відмови Покупця повернути Організатору залишки продукції або здійснити їх дооцінення до рівня комерційних цін, останній має право зменшити розмір належних Покупцю мотиваційних виплат та/або знижок відповідно до договору поставки № 01112024 від 30 листопада 2023 року, укладеного між Сторонами (надалі – «Договір поставки») на суму дооцінення продукції до рівня комерційних цін. У разі, якщо сума, на яку зменшується розмір мотиваційних виплат та/або знижок, відповідно до цього пункту, перевищує розмір мотиваційних виплат та/або знижок, ще належних до нарахування Покупцю Постачальником відповідно до умов цього Договору поставки, Покупець зобов’язується сплатити позитивну різницю між сумою зменшення розміру мотиваційних виплат та/або знижок відповідно до цього пункту та сумою розміру нарахованих Постачальником мотиваційних виплат та/або знижок відповідно до цього Договору поставки шляхом безготівкового переказу на банківський рахунок Постачальника; крім того, Постачальник може не приймати Базовий продукт до розрахунку мотиваційних виплат та/або знижок відповідно до п.І Додатку №5 Договору поставки.

1.7. Постачальник перевіряє факт використання (здійснення покупки) Кінцевим споживачем, наданої Мотиваційної винагороди, котрий виконав усі умови, зазначені в п. 1.2 цього Договору та, у випадку недотримання вимог п.п.1.2-1.5 Договору Покупцем, Постачальник коригує (збільшує) ціну продукції, відвантаженої у якості винагороди, до передоплатної ціни встановленої в Прайс-Листі Постачальника до Договору поставки станом на дату відвантаження Базового продукту. На підтвердження коригування ціни Сторони підпишуть додаткову угоду до Договору поставки.

1.8. Після завершення Кампанії Постачальник надасть Покупцю додаткову мотиваційну виплату та/або знижку в розмірі 1 (один) % від Бази нарахування «Застосування на землі» Базового продукту в рамках Кампанії. Для цілей цього пункту до розрахунку буде прийматись лише Базовий продукт, що був реалізований Покупцем безпосередньо на Кінцевого споживача. Продукт, що був наданий у якості винагороди, не приймається Постачальником до розрахунку мотиваційної виплати та/або знижки. Для виконання цілей даного пункту нарахування мотиваційної виплати та/або знижки здійснюється від суми відвантажень Базового продукту, розрахованої за цінами, встановленими в Прайс-Листі Постачальника станом на дату відвантаження Базового продукту.

1.9. Вартість Базового продукту буде прийматись Постачальником до розрахунку мотиваційних виплат та/або знижок, належних Покупцю, відповідно до Додатку №5 Договору поставки. 1.10. Поставка продуктів, передбачених пунктами 1.2 та 1.6 цього Договору здійснюється Постачальником на Покупця в рамках та на умовах Договору поставки.

2. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН 2.1 Постачальник має право:

2.1.1 Визначати найменування та обсяги Базового продукту, а також найменування та обсяги продукту, щодо якого буде надаватись Мотиваційна винагорода в рамках Кампанії.

2.1.2. Отримувати від Покупця інформацію щодо найменування та обсягів продуктів, які приймали участь у Кампанії.

2.1.3. Визначати та змінювати умови та розміри надання Мотиваційних винагород.

2.1.4. Відмовити Покупцю у нарахуванні мотиваційної виплати та/або знижки у разі порушення Покупцем умов цього Договору

. 2.2. Постачальник зобов'язаний:

2.2.1. При дотриманні Покупцем умов цього Договору та форми звітності нарахувати мотиваційну виплату та/або знижку Покупцю, відповідно до умов Договору.

2.3. Покупець має право:

2.3.1. При дотриманні всіх умов цього Договору та форми звітності, отримати від Постачальника мотиваційну виплату та/або знижку.

2.4. Покупець зобов’язаний:

2.4.1. Надавати за запитом Постачальника будь-яку запитувану інформацію щодо найменування та обсягів продуктів, які приймали участь у Кампанії.

2.4.2. Надавати Кінцевому споживачу Мотиваційну винагороду у розмірі та на умовах, зазначених у п 1.2 цього Договору та приймати належним чином оформлені звітні документи.

2.4.3. Надати підтверджуючі документи про виконання Кампанії (копій видаткових накладних із зазначенням назви та реквізитів Покупця, назви та реквізитів Кінцевого споживача, назви та кількості проданої продукції, назви, номеру партії, кількості та ціни продукції у якості винагороди (1,20 грн/л з ПДВ), завірені уповноваженою особою Кінцевого споживача та інші документи, які можуть бути запитані для підтвердження виконання умов цього маркетингового заходу).

2.4.4. Розмістити на своєму веб-сайті договір публічної оферти щодо Кампанії (згідно зразку, передбаченого Додатком №1 до Договору) та мати такий договір публічної оферти наявним на своєму веб-сайті протягом всього терміну дії даного Договору.

3. ФОРС-МАЖОРНІ ОБСТАВИНИ

3.1. Сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання своїх зобов'язань за цим Договором, якщо воно є наслідком дії обставин непереборної сили (землетруси, паводки, тощо), або іншої перешкоди (воєнні дії, страйки, громадські заворушення, тощо), що виникли незалежно від волі Сторін та після укладення цього Договору (форс-мажорні обставини).

3.2. Сторона, що зіткнулася із форс-мажорними обставинами, зобов'язана негайно, не пізніше 10 (десяти) робочих днів, проінформувати іншу Сторону Договору про виникнення таких обставин.

3.3. У разі існування форс-мажорних обставин понад 3 (три) місяці, Сторона має право відмовитися від виконання цього Договору, повідомивши про таке рішення іншу Сторону за 30 (тридцять) днів до розірвання даного Договору.

4. ІНШІ ПОЛОЖЕННЯ

4.1. Цей договір набирає чинності з моменту його підписання обома Сторонами та діє до “__” 2024 року, але в будь-якому випадку до моменту виконання Сторонами всіх зобов’язань, передбачених цим Договором.

4.2. Сторони мають право відмовитися від виконання умов цього Договору за взаємною згодою. Одностороння відмова від договору не допускається.

4.3. Зміна, доповнення та (або) розірвання цього Договору допускається за взаємною згодою Сторін шляхом укладання додаткових угод, що стають невід’ємною частиною цього Договору з моменту їх підписання обома Сторонами.

4.4. Постачальник має право надавати обов’язкові до виконання роз’яснення щодо порядку та строків виконання цього Договору.

4.5. Цей Договір укладений українською мовою у двох примірниках по одному для кожної із Сторін, кожен з яких має однакову юридичну силу.

Top